Jeden z pierwszych wpisów, niekoniecznie biegowych, chcę poświęcić jednemu z najciekawszych festiwali, który odbył się kilka tygodni temu. Mowa tu o festiwalu komunikacji interaktywnej, czyli Filmteractive Festival. Prawda jest taka, że nie tylko bieganiem człowiek żyje i gdy kilka miesięcy dostałem informację, że festiwal odbędzie się ponownie w Łodzi, wiedziałem, że muszę się tam pojawić.

To impreza, na której pojawia się masa postaci związanych z marketingiem, osoby, które odniosły sukces w swojej dziedzinie, które opowiadają o najnowszych trendach i o tym jak zrobić to „dobrze”. Nawet osoba, która nie pracuje w tej branży i ma niewiele z nią wspólnego, wyjdzie po dwóch dniach, z dużą dawką wiedzy, po której będzie zupełnie inaczej patrzeć na otaczające nas wszędzie reklamy.
Z uwagi na służbę, którą miałem w drugi dzień trwania festiwalu, skupię się tylko i wyłącznie na pierwszym dniu.

img_20160928_112646

Pierwsza prelekcja należała do Alana Schulmana z Deloitte Digital, który opowiedział o kreatywności w epoce Data Driven Marketingu, po godzinie mikrofon przejął Joeri Van Den Bergh, ekspert od genów Y i autor książki „How cool brands stay hot”.

Sam przed festiwalem zastanawiałem się kim tak właściwie jest pokolenie Y, okazało się, że zarówno ja do niego należę jak i wiele bliskich mi osób, a są to osoby urodzone pomiędzy 1980, a 1996r. Po przejrzeniu statystyk na jednym ze swoich profili społecznościach zauważyłem, że to właśnie w tym wieku odwiedza moją stronę największa ilość osób. Sprawdźcie jak to wygląda na Waszych stronach, a być może ta książka będzie idealna dla Was i warto będzie się jej przyjrzeć.

img_20160928_134509

Następnym prelegentem był Maksymilian Litwinow z Castorama Polska, poruszył temat bardzo dla mnie ważny, a mianowicie związany z tym jak angażować klienta w mediach społecznościowych. Kolejną osobą, na która czekałem chyba najbardziej, był Artur Pacuła z Disney’a, który skupił się na content marketingu i tym jak promować treści przy jego pomocy. Po wszystkim musiałem zbierać szczękę z podłogi.

img_20160928_115049

Tego dnia głos należał również do Łukasza Kosuniaka z Samsung Electronics Polska i Morgana Boucheta z Orange.

Na koniec przyszedł czas na panel dyskusyjny z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot, Discovery Networks, The Kissinger Twins.

Fajną atrakcją była również możliwość spędzenia czasu w Strefie Innowacji, gdzie można było zapoznać się z projektami uczestników Filmteractive Market i poznać świat wirtualnej rzeczywistości. wielkie brawa dla The Farm 51 i ich Chernobyl VR Project – było to cudowne przeżycie. <3

img_20160928_150627

O nasz apetyt zatroszczyli się MafiossoFoodTruck i StreetMenu, do wyboru m.in. burgery, czy hiszpańskie pierogi Empanadas, które miałem przyjemność jeść pierwszy raz. 30 sekund, chyba tyle potrzebowałem czasu na zjedzenie tego. <3

img_20160928_103324 img_20160928_123044

Podsumowując, udało mi się zobaczyć praktycznie wszystkie prelekcje, po kilku godzinach otrzymałem porządną dawkę inspiracji oraz motywacji i już nie mogę się doczekać Filmteractive Festival w 2017r. na którym mam nadzieję nie zabraknie i Ciebie!

Jeśli dzieją się w Waszych miastach różne ciekawe wydarzenia, nie bójcie się, bierzcie w nich udział, to nie tylko świetna zabawa, ale i okazja do poznania nowych ludzi i poszerzania swojej wiedzy. 🙂
Obiecuję, że czas jaki poświęcisz takim imprezom zwróci Ci się w 100%.